FANDOM

Acest articol conține informații cu privire la un personaj din seria de cărți Cântec de gheață și foc. Pentru cealaltă versiune a acestuia, vezi: Viserys Targaryen (serial).

Prințul Viserys Targaryen, numit și Regele Cerşetor[2], a fost cel de-al cincilea fiu al regelui Aerys al II-lea și al soției acestuia, regina Rhaella Targaryen.

Acesta s-a autointitulat Viserys, Cel de-al Treilea pe Numele Său, Lord al Celor Şapte Regate.

Citate Edit

Ne întoarcem acasă cu o armată, dragă surioară. Cu armata lui Khal Drogo, aşa vom ajunge acasă. Iar dacă trebuie să te măriţi cu el şi să te culci cu el pentru asta, aşa vei face. Îi zâmbi. Am să las întregul lui khalasar să se împreuneze cu tine dacă va treimi, dragă soră, toţi cei patruzeci de mii de oameni şi armăsarii lor de asemenea dacă asta va trebui ca să-mi adun armata. Fii mulţumită că este numai Drogo. Cu timpul, s-ar putea chiar să ajungi să-ţi placă."
―Viserys către Daenerys Targaryen[src]
Nu, strigă el, nu mă puteţi atinge, sunt dragonul, dragonul, şi voi fi încoronat!"
―Viserys către călăreţii de sânge ai lui Drogo[src]
Viserys: „Trebuia să-mi fii soţie, să-mi faci copii cu păr argintiu şi ochi violeţi, să păstram sângele de dragon pur. Am avut grijă de tine. Ţi-am arătat cine eşti. Te-am hrănit. Am vândut corona mamei noastre ca să te pot sătura.
Daenerys: „M-ai rănit. Mă speriai.
Viserys: „Numai atunci când stârneai dragonul, Te-am iubit.
Daenerys: „ M-ai vândut. M-ai trădat.
— Viserys în unul dintre visele lui Daenerys[src]

Referințe Edit

Also on FANDOM

Random Wiki