FANDOM

Urzeala Tronurilor II.jpg

Urzeala tronurilor este un serial de televiziune, fantezie medievală, cu Sean Bean produs de HBO pe baza scrierilor lui George R. R. Martin cu același nume. Premiera a avut loc pe 17 aprilie 2011 în Statele Unite și pe 18 aprilie în Marea Britanie[1] și România.

Povestea Edit

Format:Rellink Inspirat din celebra serie de romane Cântec de gheață și foc de George R.R. Martin, serialul de aventuri Urzeala Tronurilor se învârte în jurul Tronului de Fier și al celor șapte familii, printre care proeminente, Stark, Lannister, și Baratheon, pentru Westeros.

Urzeala tronurilor - despre serial-004:36

Urzeala tronurilor - despre serial-0

Robert Baratheon, rege al ținutului Westeroes îi propune vechiului său prieten, Eddard Stark, să-i fie sfetnic în problemele cele mai delicate. Eddard, suspectând că predecesorul său a fost asasinat acceptă această provocare tocmai pentru a putea să-i investigheze moartea.

Familia Lannister, pe de altă parte, dorește tronul și nu se sfiiește de la nimic pentru a-l obține.

De cealaltă perta a mării, Viserys și Daenerys Targaryen sunt ultimii din stirpea lui Aegon cel Nebun, ucis de Robert.

Distribuție Edit

Note Edit

Legături externe Edit

Commons
Wikimedia Commons conține materiale multimedia legate de Urzeala tronurilor (serial)

Also on FANDOM

Random Wiki